דף הבית
בניית אתרים
מיתוג אינטרנטי
ניהול עמודי פייסבוק
ניהול מועדוני חברים
ROL
צור קשר
מיתוג אינטרנטי
כאשר אנשים מחפשים קולה, ב 99% מהמקרים הם קונים קוקה קולה.
כאשר הם חושבים על טלפון חכם, עולה בראשם תמונה של אייפון.
וכאשר הלקוחות הפוטנציאלים שלך מחפשים איש מקצוע,
על מי הם חושבים?

סביר להניח שגם הלקוחות שלך בוחרים במותגים המובילים: זה יכול להיות רכב, מסעדה או בגד. בשוק רווי המוצף באינספור שירותים ומוצרים הדומים אחד לשני, שובר השוויון שגורם ללקוח להעדיף מוצר אחד על פני האחר הוא המיתוג של העסק.

אז מהו מותג?
המילה מותג מורכבת מצמד המילים מוצר + תג. בשונה ממוצר או שירות "רגיל", למותג יש אישיות משלו הכוללת מערכת שלמה של רגשות ותפיסות שגורמות לצרכן להיקשר אליו ברמה הרגשית. המותג מבדל את עצמו ממתחריו ברמת התכונות והרגשות, ובכך מעניק ללקוח ערך מוסף. בעידן של תחרות הולכת וגוברת בחסות חופש המידע האינטרנטי, ההפיכה למותג היא ציון דרך משמעותי בדרך להצלחה. זוהי בעצם מטרת המיתוג.

מהו מיתוג?
תהליך בחירת את ערכי המותג הרצויים והבאתם לידי ביטוי (למשל באמצעות בחירת השפה העיצובית והמילולית). במסגרת תהליך המיתוג נעשה ניסיון להחדיר את המותג לתודעה הציבורית. אחד העקרונות החשובים של תהליך המיתוג הוא ליצור שפה אחידה המהווה חוט מקשר בין המסרים השונים, לצורך יצירת המיצוב הרצוי בקרב קהלי המטרה. אז למה דווקא מיתוג אינטרנטי?
4.5 מיליון גולשים בישראל לבדה מחפשים באינטרנט מידע אשר באמצעותו הם מקבלים רבות מהחלטות הקניה. האינטרנט מאפשר לנו להיחשף להרבה יותר לקוחות מאשר בעבר – אך כך גם למתחרים שלנו. השאלה היא מי מנצל את ההזדמנויות המקוונות בצורה נבונה יותר?

מיתוג אינטרנטי - מה זה כולל?
יצירת שפה אחידה של מסרים שימצבו אתכם כמותג מוביל בקרב לקוחותיכם הכוללת מספר תחומי פעילות מרכזיים:

בניית אתרים ועיצוב אתרים - השפה העיצובית של האתר מסייעת להעברת המסר הרצוי בצורה ויזואלית. המראה והתחושה של האתר צריכים להיות תואמים לערכי המותג, ולענות בין היתר על השאלות הבאות: עד כמה האתר חדשני? האם הוא משדר יוקרה? האם הוא מדבר לקהל יעד צעיר?

כתיבה שיווקית - הלקוח הפוטנציאלי מופגז במאות מסרים מידי יום, באינטרנט ומחוצה לו. לכן ניסוח מסר חד וקולע ימשוך את תשומת ליבו  יותר מאלף מילים...

שיווק בפייסבוק - (כמעט) לכל אחד מאיתנו יש פרופיל בפייסבוק שבו הוא רוצה לשתף אחרים בתכנים ולראות מה חדש בעולם. ניהול נכון של דף האוהדים יגרום לאחרים להפיץ את הבשורה שלכם בצורה ויראלית, ולמעשה לבצע את מלאכת השיווק עבורכם.

מיתוג אינטרנטי בקשרי תקשורת
כחברת פרסום שליוותה לאורך השנים אלפי חברות ואתרים, בקשרי תקשורת מבינים שמיתוג אינטרנטי יעיל צריך להיעשות בו זמנית במספר ערוצים במקביל: במסגרת אתר התדמית, רשתות חברתיות, ניהול מועדוני לקוחות ועוד. מיתוג רב ערוצי שעושה שימוש בשפה אחידה יסייע ליצירת המיצוב הרצוי, בדרך להשגת המטרה המיוחלת.

רוצים לדעת איך?
צרו קשר כדי להפוך למותג מוביל בתחומכם!