קשרי תקשורת

מחלקת מועדוני לקוחות

מועדוני לקוחות

בעולם שבו הלקוחות יכולים לפנות לכל כיוון שאליו הרוח נושבת כי יש כל כך הרבה עסקים שאוכלים להם את הראש, קל להם ללכת לאיבוד ולשכוח כמה המוצרים והשירותים שלכם היו שם בשבילם ועזרו להם כשהצרכים עלו.

איך מזכירים? מועדוני לקוחות.
מועדוני לקוחות הם הדרך לתפוס את הלקוחות ולהזכיר להם שהם קנו מכם בעבר. זו גם דרך מצוינת לעדכן אותם באירועים והטבות חדשות בבית העסק, בשירותים ומוצרים חדשים שהוספתם תוך כדי תהליך צמיחה והכי חשוב – שאתם עדיין קיימים, וכדאי להם לחזור וליהנות מכל הטוב שעשיתם בשבילם שוב במקום לפתוח בתהליך חדש מול חברה אלמונית.

בקשרי תקשורת, אנו מודעים היטב לצורך הזה, ומסיבה זו מקימים ומנהלים מועדוני לקוחות חכמים ומקצועיים שעוזרים גם ליצור קשר עם הלקוחות על בסיס קבוע וגם לעבד מאגר מידע אמין ומקצועי שתמיד יכלול את כל המידע על הלקוחות שלכם, ויעזור לכם לשמור איתם על קשר אישי ואכפתי.

קשרי תקשורת עוזרת לכם להמציא את הגלגל עם פרסומים חכמים ומותאמים אישית שעוזרים ללקוחות להרגיש שאתם מבינים אותם, לפתח רגש אמיתי כלפי המותג שלכם, ולהעדיף לפנות אליכם בכל פעם מחדש.

חברת קשרי תקשורת מלווה אתכם באופן חם ואישי, מתהליכי ההקמה המקצועיים והביסוס של מועדוני לקוחות ועד להטמעת דרכי יצירת קשר יצירתיות עמם בדרכים מגוונות, מניוזלטרים ו- SMSסים ועד לפרסומים ייעודיים בהתאם למדיות בהן הם מבלים את רוב זמנם, כולל השתלת פיתויים לאורך הדרך שיעודדו אותם להמליץ עליכם לחברים ובני משפחה.

איך אנחנו עובדים?

קודם כל נצוות לכם מנהל אישי שיכיר אתכם, את המיתוג שלכם, את האופי שלכם ואת החוזקות שלכם.

נגדיר ביחד את קהל היעד שלכם, אופי המועדון, השפה השיווקית שלכם, דרכי התקשרות (SMS / מיילים) ותדירות התקשורת שאתם רוצים עם הלקוחות שלכם. נקבע הטבות קבועות לימי הולדת וימי נישואין, תוכנית נאמנות, הטבת הצטרפות והטבות מזדמנות – הכל בהתאם לאופי העסק ולצרכים שלכם.

את טופס ההרשמה ניתן יהיה להטמיע באתר שלכם ולהשתמש בו גם כדי לצרף לקוחות שמגיעים אליכם לעסק.

יצירה של מאגר מידע אישי היא כלי יקר ערך שאין שני לו, מאחר והוא מעניק לכם את היכולת לנתח את ההתנהגות של הצרכנים יחד איתנו, ולפיכך לפתח אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית, שתפורה לצרכים ולרצונות האישיים שלהם.
מיפוי מסוג זה מאפשר לייצר פרסומים מותאמים אישית שפונים ללקוחות בשפה ובסטייל המתאימים להם,

פיתוח תקשורת אישית באמצעות שליחת הטבות והודעות "מזל טוב!" בימי הולדת וימי נישואין, כמו גם הטבות קבועות כגון אחוזי צבירה על רכישות ותוכניות נאמנות משתנות.

מתן הטבות בנקודות ציון שמיוחדות עבור הלקוחות שלכם ועבור העסק, מיום האהבה למוכרי שוקולדים ועד ליום ההמבורגר למסעדת המבורגרים שמחפשת לצאת בהטבה מגניבה.
מועדוני לקוחות גם מאפשרים לכם לייצר הטבות ספציפיות רק למועדוני הלקוחות שלכם, ולפרסם אותן בשקט רק עבורם, כדי שירגישו מיוחדים ושפינקתם אותם. אלו יכולות להיות הטבות חד פעמיות כמו קופונים.

עיצוב ניוזלטר בשפה השיווקית שלכם ושליחה ללקוחות, תוך הנעה לפעולה. הניוזלטר יכול להיות דיוור חודשי קבוע, או דיוור מזדמן ויכלול תוכן פרסונלי עבור הלקוחות שלכם, הטבות, מבצעים וחדשות מיוחדות על העסק. ניתן לחזק את הדיוורים באמצעות שליחת SMS ללקוחות, תוך שמירה על תדירות נכונה ותוכן רלוונטי כדי למנוע הסרות מרשימות התפוצה.

קידום המועדון ברשתות החברתיות ובאתר באמצעות פוסטים, קידומים, פופ אפ, כפתור מובלט ועוד כדי להשיג תוצאות מקסימליות

צרו קשר ליצירת אריזה שיווקית מנצחת!
077-8043379

>>>>>>>>>>>>>>>>

דוגמאות לפרסומים

מועדוני לקוחות  – למה זה בעצם חשוב?


• מייצרים מאגר מידע של לקוחות קיימים – שיכולים להפוך ללקוחות נאמנים ואפילו שגרירים
• נעזרים במאגר לפיתוח אסטרטגיה מותאמת אישית – עם נתונים פיזיים בשטח!
• יוצרים קשר אישי עם הלקוחות שלכם – מעדכנים אותם בחדשות מעניינות על המותג, ומפנקים אותם בהטבות שמוכיחות להם שאכפת לכם